BIURO: +48 52 518 36 70

Zarząd i RN

Michał Putkiewicz

Prezes Zarządu

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menadżerskich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami kapitałowymi, m.in. jako Prezes Zarządu i Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej Usługi Cyfrowe Sp. z o.o. (Envelo), cyfrowego i informatycznego ramienia Poczty Polskiej oraz Prezes Zarządu Adventure Consulting Sp. z o.o., firmy doradczej świadczącej usługi dla podmiotów z sektora infrastrukturalnego i logistycznego. Związany z sektorem łączności i logistyki od 20 lat. W dniu 27.07.2020 r. powołany do zarządu Kolejowych Zakładów Łączności sp. z o.o.


 

SKŁAD RADY NADZORCZEJ

Piotr Kurcz - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Janusz Kopeć - Członek Rady Nadzorczej
Leszek Reszka - Członek Rady Nadzorczej

Pozostałe urządzenia

 

Serwis SLK

 

Ankieta poserwisowa

12345
kontakt
czas reakcji
czas naprawy
sposób realizacji
skuteczność

RODO

Systemy Łączności Kolejowej

SYSTEMY ŁĄCZNOŚCI KOLEJOWEJ   

 

> wymagane certyfikaty
> obsługa abonentów VoIP
> gwarantowana i bezpieczna łączność oraz transmisja danych
> zabezpieczone administrowanie ruchem kolejowym
> obsługa zewnętrznego rejestratora rozmów
> dedykowane łącza
> bezpieczeństwo prowadzenia ruchu
> 4-stopniowy system bezpieczeństwa
> obsługa zewnętrznych pulpitów dyspozytorskich

 

Wielozadaniowy System Łączności Kolejowej (SLK) spełnia wszystkie wymagania w zakresie łączności technologicznej i posiada certyfikat dopuszczenia do eksploatacji na kolei. Podstawową funkcją jaką spełnia jest zapewnienie bezpiecznej komunikacji pomiędzy dyżurnymi ruchu lub uprawnionymi osobami nadzorującymi ruch kolejowy.

Wielokierunkowa komunikacja pomiędzy wszystkimi posterunkami znajdującymi się w obrębie danej stacji i sąsiednimi stacjami, dyspozytorem odcinkowym oraz poszczególnymi posterunkami rozmieszczonymi wzdłuż szlaku kolejowego czyni SLK wyjątkowym pod wieloma względami. Te sprawdzone poprzez wieloletnie użytkowanie cechy czynią system bezpieczeństwa niezwykle praktycznym. Może on być z powodzeniem wykorzystywany także w innych dziedzinach życia.

 

SLK jest kompatybilny ze wszystkimi rozwiązaniami łączności dyspozytorskiej funkcjonującymi w Polsce.

systemy biletowe

 

Bezpieczny system łączności dyspozytorskiej umożliwia także realizację innych usług np. zapowiadanie na peronach z wykorzystaniem pulpitów ręcznych lub serwerów automatycznych zapowiedzi na styku ISDN lub PRA. Nowej generacji centrala SLK jest energooszczędna, ponadto zapewnia oszczędność kosztów eksploatacji poprzez rozwinięty zdalny dostęp (m.in. do diagnostyki i nagrań).

SLK posiada możliwość integracji z wieloma innymi systemami i elementami zewnętrznymi, co czyni go uniwersalnym i sprawia, że jego potencjał jest wręcz nieograniczony. Doskonale sprawdza się także w centrach zarządzania kryzysowego, zarządzania transportem, ratownictwie itp.

W 2021 roku nowy System Łączności Kolejowej ukończył z wynikiem pozytywnym próby terenowe uzyskując pozytywną opinię użytkownika PKP PLK oraz uzyskał pozytywną opinię techniczną Instytutu Kolejnictwa.

Inteligentne Systemy Transportowe

Kolejowe Zakłady Łączności sp. z o.o. dostarczają rozwiązania z zakresu inteligentnych systemów transportowych i smart city. Systemy KZŁ funkcjonują obecnie w ramach ITS Bydgoszcz i ITS Grudziądz. W Grudziądzu wdrożyliśmy autorski system zarządzania KOMTIS integrujący wiele podsystemów komunikacji miejskiej i zarządzania ruchem.

System KOMTIS to szereg wspólnie współpracujących ze sobą nowoczesnych podsystemów zaprojektowanych w celu usprawnienia funkcjonowania komunikacji miejskiej. Wdrożenie systemu w mieście przyspiesza przejazd pojazdów komunikacji publicznej, usprawnia przekaz informacji pasażerskiej, podnosi komfort i bezpieczeństwo podróżowania oraz dostarcza wiele cennych danych dla przewoźnika i organizatora transportu.

System przystankowej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym. Na system przystankowej informacji pasażerskiej składają się przede wszystkim wielowierszowe dynamiczne tablice przystankowe. Każda z tablic wyświetla informacje o rozkładzie jazdy uwzględniając rzeczywisty przyjazd pojazdu. Tablica komunikuje się z systemem centralnym poprzez sieć GSM/GPRS. Urządzenia te są swobodnie programowalne tzn. umożliwiają wprowadzenie specjalnych informacji z centrali nadzoru ruchu. Tablice mogą być wykonane w technologii diodowej lub przy wykorzystaniu monitorów LED LCD.

its 2

System informacji wizualnej i głosowej wewnątrz pojazdu. Na system informacji pasażerskiej wewnątrz pojazdów składa się komputer pokładowy, nowoczesne tablice diodowe LED oraz moduł głosowy. Oprócz przekazywania dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym, komputer posiada możliwość integracji pozostałych nowoczesnych systemów znajdujących się na pokładzie pojazdu. Do najważniejszych funkcji należy również zaliczyć współpracę systemu SiP z systemem do nadawania priorytetów zielonego światła dla pojazdów komunikacji miejskiej oraz przekazywanie informacji o położeniu pojazdu. Komputer pokładowy może być dowolnie zaprogramowany zgodnie z wymaganiami klienta.

System wystawiania priorytetów na skrzyżowaniach dla pojazdów komunikacji miejskiej. System automatycznie dostosowuje priorytetowo zielone światło dla pojazdów komunikacji miejskiej. Dostarczamy kompleksowe rozwiązanie włącznie z wymianą sterowników sygnalizacji świetlnej, kalibracją systemu oraz dostawą modułów GPRS/GSM na pokłady pojazdów.

Informacja dla pasażerów w internecie. Informacja o rzeczywistym rozkładzie jazdy może być również dostępna w Internecie poprzez dynamiczne strony WWW, gdzie informacja jest dostępna dla wszystkich użytkowników internetu.

System zliczania potoków pasażerskich. System umożliwia rejestrację ilości pasażerów wsiadających oraz wysiadających na wszystkich przystankach przez wszystkie drzwi pojazdu. System funkcjonuje w sposób nie wymagający żadnych działań przez prowadzącego pojazd oraz wyklucza błędy systematyczne.

System monitoringu video. System monitoringu obejmuje swoim zasięgiem wszystkie wydarzenia, które mogą zaistnieć zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pojazdu. Obraz zostaje zapisany  w nowoczesnym cyfrowym rejestratorze wizji.

W ramach podsystemów ITS Bydgoszcz, KZŁ przygotowały w pełni funkcjonalny system parkingowy składający się z ponad stu nowoczesnych parkomatów i kilkunastu tablic naprowadzających na wolne miejsca parkingowe. Ponadto ilość tablic przystankowych wykonanych w technologii TFT wzrosła do kilkuset a na ulicach miasta pojawiło się 20 nowych biletomatów z funkcją informacji miejskiej i wyszukiwarką połączeń.

its 3

System parkingowy. Opiera się przede wszystkim parkomatach Locomat, biletomatach Locomat dla systemów zamkniętych oraz tablic i czujek obecności. System składa się z parkomatów lub czujek zamontowanych w podłożu (opcjonalnie kamer) i tablic wyświetlających. Urządzenia współpracują ze sobą przekazując dane do serwera, który emituje dane na tablice zmiennej treści np. typu VMS o stanie zajętości danej przestrzeni lub ulicy.

System biletowy. System biletowy umożliwia pasażerom zakup biletów jednorazowych, okresowych, elektronicznych, a także doładowanie kart miejskich i dostęp do informacji. System opiera się na biletomatach Locomat mobilnych (dedykowanych do pojazdów), stacjonarnych, a także kasownikach wielofunkcyjnych.

Systemy Monitoringu Obiektów Kolejowych

SYSTEMY MONITORINGU OBIEKTÓW KOLEJOWYCH   

 

> monitoring przejazdów kat. A, F oraz kat. B
> systemy zgodne z obowiązującymi wytycznymi
> nagrywanie i przesyłanie obrazu z kamer do stanowiska operatorskiego
> wykrywanie ruchu i przesyłanie alarmów do operatora
> podgląd na żywo w dzień i w nocy
> platforma integrująca PSIM

 

System Monitoringu Obiektów Kolejowych (SMOK) przeznaczony jest do zdalnego, wizyjnego podglądu urządzeń i obiektów kolejowych lub sytuacji/zdarzeń w punktach niedozorowanych lub dozorowanych przez człowieka w celu zwiększenia szeroko rozumianego bezpieczeństwa związanego ze sterowaniem i prowadzeniem ruchu kolejowego.

Głównym przeznaczeniem SMOK jest monitorowanie wraz z archiwizacją danych następujących obiektów:               
przejazdów kolejowych obsługiwanych zdalnie lub lokalnie (system zgodny z instrukcją Ie-111 dla przejazdów kategorii B oraz Ie-118 dla przejazdów kategorii A)  
punktów stwierdzenia końca pociągu (SKP)  
dworców kolejowych, peronów, stacji, przystanków, nastawni i bocznic (system zgodny z wytycznymi Ipi-4)  
urządzeń automatyki i energetyki kolejowej  
innych obiektów szczególnie narażonych na niepożądaną ingerencję  
   
System opcjonalnie może być wyposażony w analitykę biznesową umożliwiającą:  
rozpoznawanie tablic rejestracyjnych i twarzy  
detekcję nietypowych zachowań  
wykrywanie przekroczenia wyznaczonych obszarów  
detekcję pozostawionego bagażu i przedmiotów usuniętych  
monitoring potoków pasażerskich, skupisk ludzkich itp.  

 

Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-A  
Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-B  

 

 

Zobacz katalog produktowy:  

 

 

Nazwa produktu   Typ   Opis    
System Monitoringu Obiektów Kolejowych   SMOK-2IP-A  

System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii A i F, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego wraz ze stwierdzeniem końca pociągu (SKP). System zgodny z instrukcją Ie-118. SMOK-2IP-A zapewnia dwustronną komunikację audio-video z wykorzystaniem słupków alarmowo-rozmównych (SAR), podgląd w czasie rzeczywistym i pełną redundancję.

   
System Monitoringu Obiektów Kolejowych   SMOK-2IP-B  

System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii B, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego. System zgodny z instrukcją Ie-111.

   
System Monitoringu Wizyjnego   SMOK 2  

System telewizji użytkowej do stosowania na dworcach i peronach celem zapewnienia bezpieczeństwa, zgodny z instrukcją Ipi-4. Opcjonalnie system może być wyposażony w zaawansowaną analitykę obrazu.

   

 

Parkomaty

PARKOMATY   

 

Wyprodukowane przez KZŁ Bydgoszcz parkomaty LOCOMAT to: 

> oszczędność
> ekologia
> nowoczesność
> ergonomia
> bezpieczeństwo

 

Parkomaty produkowane przez KZŁ, w ramach projektu PKP Mobility działają na wielu dworcach kolejowych w całej Polsce (m.in.: Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Warszawa Gdańska, Bydgoszcz Główna, Gniezno, Gdańsk, Opole, Wrocław, Kołobrzeg).

Wykorzystując najnowsze rozwiązania elektroniczne, z wielką precyzją stworzyliśmy innowacyjne urządzenia służące do poboru opłat. Cechą charakterystyczną tych urządzeń jest możliwość wprowadzania szybkich aktualizacji i modernizacji co sprawia, że wyprodukowane przez nas maszyny są na najwyższym poziomie technologicznym przez cały okres użytkowania. Mimo zastosowania zaawansowanej elektroniki nasze systemy parkingowe posiadają prosty i bardzo zrozumiały interfejs, który pozwala na intuicyjny zakup biletu. Zadbaliśmy także o ekologię wyposażyliśmy parkomaty w solarny system zasilania, co znacznie zmniejsza koszty utrzymania. Obudowa każdego urządzenia wykonana jest ze specjalnej stali nierdzewnej o zwiększonej wytrzymałości mechanicznej, która w połączeniu z zaawansowanymi zabezpieczeniami przeciw aktom wandalizmu zapewnia bezpieczeństwo danych i pieniędzy. KZŁ Bydgoszcz to firma badawczo - rozwojowa, dlatego oprócz rozwiązań sprzętowych zapewniamy również pełne rozwiązania programowe. Istotną częścią jest system zarządzania siecią parkomatów AdPark. Nasze urządzenia obsługują karty miejskie i płatnicze, wydają resztę i doładowują karty bezstykowe już w kilkuset lokalizacjach. Szczegółowe dane techniczne zamieściliśmy w karcie katalogowej.

 

Parkomat LOCOMAT P700EX   LOCOMAT P700EX   Parkomat P700EX przeznaczony jest do obsługi płatnych parkingów. Umożliwia automatyczne pobieranie opłat i drukowanie biletu parkingowego. Umożliwia płatności gotówką (bilon 10gr do 5zł lub EURO, kartą kredytową/debetową, kartą miejską.  

Systemy Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

Elementy Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej   

 

Prezentowane urządzenia współpracują z Centralną Aplikacją Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CASDIP) PKP PLK S.A. W skład systemu wchodzą wyświetlacze dynamicznej informacji pasażerskiej o różnych formatach i przeznaczeniu, system sygnalizacji czasu oparty na zegarach stacyjnych, czujniki ruchu pociągów oraz system rozgłoszeniowy. Powyższe urządzenia otrzymują dane z Centralnej Aplikacji Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, co umożliwia emisję aktualnych komunikatów na dworcach i przystankach kolejowych.

 

NOWY produkt   zobacz szczegóły  

 

Zobacz katalog urządzeń CSDIP  

 

Nazwa produktu       Opis     Karta katalogowa
Wyświetlacz krawędziowy   WKR   Wyświetlacz krawędziowy przeznaczony jest do prezentacji informacji dla podróżnych korzystających z usług przewoźników kolejowych lub innych środków komunikacji. Wyświetlacz przygotowany jest do pracy na otwartej przestrzeni, zarówno pod wiatami jak i na niezadaszonej przestrzeni peronów.  

 
Wyświetlacz peronowy wejściowy   WPW   Wyświetlacz peronowy wejściowy służy do wyświetlania informacji o najbliższych pociągach odjeżdżających, przyjeżdżających i kończących bieg na torach przyległych do danego peronu. Przeznaczony jest do montażu na ścianach przy wyjściach na perony.  
Wyświetlacz zbiorczy stacyjny   WZS   Wyświetlacz zbiorczy stacyjny służy do wyświetlania informacji o bieżącej realizacji wewnętrznego rozkładu jazdy na danej stacji. Przeznaczony jest do montażu na ścianach budynków dworcowych, w holach kasowych, poczekalniach itp.  
Wyświetlacz główny stacyjny   WGS   Wyświetlacz główny stacyjny służy do prezentacji dynamicznej informacji pasażerskiej dla podróżnych korzystających z usług przewoźników kolejowych lub innych środków komunikacji publicznej.  
Wyświetlacz wielofunkcyjny   WWI   Wyświetlacz wielofunkcyjny występuje w wersji jednostronnej i dwustronnej. Zbudowany jest na bazie przemysłowych monitorów o wysokiej jasności. Urządzenie to umożliwia wyświetlanie niezwykle wyrazistego obrazu w rozdzielczości Full HD i służy do prezentacji informacji o rozkładzie jazdy pociągów.  
 System sygnalizacji czasu   SSC    Głównym urządzeniem systemu sygnalizacji czasu jest zegar stacyjny, produkowany w oparciu o nowoczesne, wskazówkowe mechanizmy zegarowe, prezentujące godziny, minuty i sekundy. Mechanizmy te umożliwiają kontrolę położenia wskazówek, dzięki czemu zegar posiada właściwość automatycznej korekty wskazania po przywróceniu zasilania.      
Czujnik ruchu pociągów   CZR   Czujnik ruchu pociągów przeznaczony jest do detekcji obecności składów pociągowych przejeżdżających lub stojących przy peronie na obserwowanym torze i przekazania tej informacji do Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CSDIP).  
 
 
System rozgłoszeniowy   SR   Elementy systemu rozgłoszeniowego przeznaczone są do instalowania w ramach Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CSDIP). Mają na celu zapewnienie efektywnego ekonomicznie sposobu prezentacji dynamicznej informacji dźwiękowej o wykonaniu rozkładu jazdy pociągów na stacjach i przystankach osobowych.

.
 
 
 

 

 

Stacje Ładowania pojazdów elektrycznych ecoMOTO

 

Sprawdź naszą nową

stację ładowania,

prezentowaną podczas

TRAKO 2023!

 

 

Rodzina ecoMOTO to urządzenia zaprojektowane do obsługi pojazdów elektrycznych. Kolejowe Zakłady Łączności mogą pochwalić się dostarczeniem tych innowacyjnych maszyn oraz uruchomieniem kilku punktów ładowania samochodów na dworcach kolejowych w Bydgoszczy, Katowice, Katowice Ligota, Częstochowa i Gliwice, a także w mieście Toruń. Aby uzyskać więcej informacji na temat zamontowanych przez nas urządzeń do obsługi pojazdów prosimy kliknąć na daną lokalizację.

Stacje ładowania aut elektrycznych ecoMOTO wyposażone są w system umożliwiający zdalny nadzór, administrowanie oraz serwisowanie urządzenia. Nasze produkty dedykowane przyjaznym środowisku naturalnemu samochodom posiadają certyfikat zgodności z normą PN-EN 61851-1:2011 i PN-EN 61851:22-2002, który jest dostępny po kliknięciu w emblemat.  

Stacja wyposażona jest w system umożliwiający zdalny nadzór, administrowanie oraz serwisowanie urządzenia.

 

Stacje ładowania samochodów elektrycznych ecoMOTO wyposażone są w czytnik bezstykowych kart typu Mifare umożliwiający dostęp do urządzenia personelowi serwisowemu oraz obsługę kart miejskich. Dla bezpieczeństwa zostały one wyposażone w awaryjny wyłącznik prądu.

Stacje ładowania pojazdów elektrycznych ecoMOTO to urządzenia proste w obsłudze, zaopatrzone w 7” ekran dotykowy, za pomocą którego kierowca auta dokonuje wyboru stanowiska i ilości pobieranej energii. Płatność dokonywana jest za pomocą bankowej karty zbliżeniowej. Niewykorzystana energia opłacona w danej sesji może być zużyta w innym terminie.

W ecoMOTOhome płatność za pobór energii do auta lub identyfikacja użytkownika może być dokonywana za pomocą karty zbliżeniowej typu Mifare (karta mieszkańca/ pracownika, karta miejska).

 

 

Nazwa produktu   Typ Model   Opis   Karta katalogowa

Stacja ładowania EV

(słupki ładujące)

  ecoMOTO TPE1   Stacja ładowania ecoMOTO jest urządzeniem wolnostojącym w formie estetycznego słupka, służącym do ładowania akumulatorów pojazdów elektrycznych EV. Standardowo oferowana jest w wersji o mocy 2 x 22 kW. Stacja posiada dwa punkty ładowania AC umożliwiające jednoczesne ładowanie dwóch aut.  
Stacja ładowania EV   ecoMOTOhome TPE2B   Przeznaczona do instalacji na ścianie budynku. Umożliwia ładowanie auta elektrycznego mocą 22 kW. Stacja posiada jeden punkt ładowania AC.  
Stacja ładowania EV   ecoMOTOhome TPE2C   Przeznaczona do instalacji na ścianie budynku. Umożliwia ładowanie jednocześnie dwóch aut elektrycznych mocą 2 x 22kW. Stacja posiada dwa punkty ładowania AC.  
Stacja ładowania EV   ecoMOTOcombo     Przeznaczona do szybkiego ładowania aut elektrycznych mocą pow. 50 kW i jednoczesnego ładowania drugiego auta mocą 22kW prądu przemiennego. Stacja posiada 3 punkty ładowania 1 punkt DC i 2 punkty AC.  

w przygotowaniu

 

 

Zapoznaj się z naszym informatorem nt. stacji ładowania pojazdów elektrycznych  ecoMOTO

 

Systemy Biletowe LOCOMAT

SYSTEMY BILETOWE LOCOMAT   

 

Akceptowane płatności: bilon, banknoty, karta płatnicza (stykowo i bezstykowo), karta miejska.

 

Automaty biletowe serii Locomat to cała rodzina wielofunkcyjnych urządzeń umożliwiających zwiększenie przepływu klientów i usprawnienie wydawania biletów. Zakup biletu jest intuicyjnie prosty, a ilość kroków do zakupu zminimalizowana.

W dobie pośpiechu i wysokich standardów obsługi, nasze urządzenia doskonale sprawdzają się zarówno w kolejnictwie przy sprzedaży klasycznych biletów podróży, w transporcie miejskim, parkingach, kinach czy w branży gastronomicznej. 

Automatyczna sprzedaż biletów to obecnie element składowy każdego systemu sprzedaży. Nasze urządzenia charakteryzują się szeregiem innowacyjnych rozwiązań. Współpracują z modułami cenowymi i bazami danych przez co pozwalają na zakup konkretnego biletu, włącznie z uwzględnieniem zniżek ustawowych.

 

Biletomaty Locomat mogą realizować różne sposoby płatności (gotówką – banknotami i bilonem, kartą płatniczą, kartą miejską, płatności komórką), w zależności od wymagań kupującego. W ofercie posiadamy urządzenia wydające resztę z możliwością zaprogramowania sposobu jej wydawania, jak i standardowe urządzenia nie wydające reszty.

 

Dodatkowym elementem ułatwiającym zarządzanie flotą urządzeń jest dedykowany program, który zdalnie zbiera i przesyła do systemu rozliczeniowego wszelkie niezbędne dane.

 

 

Nazwa produktu   Typ Model   Opis   Karta katalogowa
Biletomat LOCOMAT MK700   LOCOMAT MK700  

Biletomat mobilny MK700 jest nowoczesnym urządzeniem do bezgotówkowej sprzedaży biletów na pokładzie taboru kolejowego. Urządzenie spełnia wysokie standardy użytkowe oraz normy przewidziane dla tego typu urządzeń w tym PN-EN 50155:2007.

 
Biletomat LOCOMAT MK600   LOCOMAT MK600  

Biletomat mobilny MK600 jest nowoczesnym urządzeniem do bezgotówkowej i gotówkowej sprzedaży biletów na pokładzie taboru kolejowego. Automat realizuje płatności za pomocą bilonu i banknotów. MK600 posiada pozytywną ocenę właściwości ogniowych w oparciu o wymagania normy PN-EN 45545-2+A1:2015, certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN 50155:2007 oraz PN-EN 50155:2018-01.

 

 

Klienci

  • 1
  • 2

O KZŁ

Jesteśmy polskim producentem i dostawcą rozwiązań systemowych dla rynku kolejowego i pozakolejowego.

biletomat, biletomaty, parkomaty, parkomat, parkometry, parkometr, automat biletowy, tablice, SLK, mega, pesa, newag, pkp, plk, informacja pasażerska, informacji pasażerskiej, sip, sdip, systemy, pokładowe, gps, czasie rzeczywistym, spp, płatnego parkowania, terminal, infomat, infokiosk, infomaty, infokioski, vending, vendingowe, łączność, dyspozytor, zawiadowca, dyżurny ruchu, przejazd, cctv, its, izba kolei, rbf, monitoring, nagłośnienie, automatyczne zapowiedzi, serwer zapowiedzi, zapowiadanie pociągów, pociąg, pulpit, znakownik, zegar kolejowy, translacja, peronowa, tunelowa, zbiorcza, pto, interkom, intercom, anpr, artr, wim, pobieranie opłat

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  +48 52 518 36 70
  +48 52 518 56 10
  ul. Ludwikowo 1, 85-502 Bydgoszcz
Woj: Kujawsko-pomorskie
Nip: 967-02-80-087
REGON: 091374681
KRS: 0000157565

Aktualności

03
Kwi2024

Wyświetlacz Wielofunkcyjny Dwustronny produkcji KZŁ...

Wyświetlacz Wielofunkcyjny Dwustronny typu WWI produkcji KZŁ, 2 kwietnia 2024 roku otrzymał...

20
Lut2024

Nowy Regulamin Wynagradzania Pracowników w...

14 lutego 2024 roku Zarząd KZŁ uzgodnił ze Związkiem Zawodowym Pracowników Kolejowych...

12
Lut2024

Kolejowe Zakłady Łączności z najwyższymi...

KZŁ pomyślnie przeszedł recertyfikację IRIS na kolejne trzy lata (do grudnia 2026r.).

20
Gru2023

Dekoder audio DA-01 Kolejowych Zakładów...

W listopadzie 2023 roku dekoder audio produkcji Kolejowych Zakładów Łączności otrzymał dopuszczenie...

22
Wrz2023

KZŁ podczas TRAKO 2023

Kolejowe Zakłady Łączności sp. z o.o. wzięły udział w 15 Międzynarodowych Targach...

20
Cze2023

Michał Putkiewicz, Prezes KZŁ powołany...

Zgromadzenie Wspólników Kolejowych Zakładów Łączności powołało dotychczasowego Prezesa Zarządu Michała Putkiewicza na...

17
Maj2023

Zwiększyliśmy zysk i poprawiliśmy rentowność!

Prezentujemy oficjalne wyniki za 2022 rok.

26
Wrz2022

Nasz nowy, dwustronny infokiosk na...

Podczas targów InnoTrans 2022 w Berlinie, zaprezentowaliśmy nasz nowy, dwustronny infokiosk! 

23
Mar2022

Solidarni z Ukrainą

Angażujemy się w pomoc Ukrainie na wielu płaszczyznach

31
Gru2021

Kolejowe Zakłady Łączności ze świadectwem...

  Nowy System Łączności Kolejowej ukończył z wynikiem pozytywnym próby terenowe uzyskując pozytywną...

15
Gru2021

Kondolencje

  Z głębokim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Pana Jerzego Pietrzyka.

13
Gru2021

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

  Życzymy Państwu wielu sukcesów i zadowolenia z podjętych wyzwań.

30
Lis2021

Dobre dziesięć miesięcy w Kolejowych...

  Kolejowe Zakłady Łączności osiągnęły za dziesięć miesięcy 2021 r. zysk na sprzedaży...

24
Wrz2021

KZŁ podczas TRAKO 2021

  Zaprezentowaliśmy swoją ofertę podczas 14. Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO, które odbyły się...

20
Wrz2021

Nowa Strategia Kolejowych Zakładów Łączności...

  Kolejowe Zakłady Łączności mają nową Strategią działalności na lata 2021-2025. Dokument został...

14
Wrz2021

W KZŁ nastąpiło przekazanie...

  To nowe Volkswageny Transporter T6.1 Furgon! Prezes Michał Putkiewicz wręczył kluczyki pracownikom...

14
Wrz2021

Efektywne siedem miesięcy w Kolejowych...

  Kolejowe Zakłady Łączności mogą pochwalić się dobrymi wynikami za siedem miesięcy 2021. 

Ostatnie projekty