SYSTEMY MONITORINGU OBIEKTÓW KOLEJOWYCH | |
> | monitoring przejazdów kat. A, F oraz kat. B |
> | systemy zgodne z obowiązującymi wytycznymi |
> | nagrywanie i przesyłanie obrazu z kamer do stanowiska operatorskiego |
> | wykrywanie ruchu i przesyłanie alarmów do operatora |
> | podgląd na żywo w dzień i w nocy |
> | platforma integrująca PSIM |
System Monitoringu Obiektów Kolejowych (SMOK) przeznaczony jest do zdalnego, wizyjnego podglądu urządzeń i obiektów kolejowych lub sytuacji/zdarzeń w punktach niedozorowanych lub dozorowanych przez człowieka w celu zwiększenia szeroko rozumianego bezpieczeństwa związanego ze sterowaniem i prowadzeniem ruchu kolejowego.
Głównym przeznaczeniem SMOK jest monitorowanie wraz z archiwizacją danych następujących obiektów: | ||
> przejazdów kolejowych obsługiwanych zdalnie lub lokalnie (system zgodny z instrukcją Ie-111 dla przejazdów kategorii B oraz Ie-118 dla przejazdów kategorii A) | ||
> punktów stwierdzenia końca pociągu (SKP) | ||
> dworców kolejowych, peronów, stacji, przystanków, nastawni i bocznic (system zgodny z wytycznymi Ipi-4) | ||
> urządzeń automatyki i energetyki kolejowej | ||
> innych obiektów szczególnie narażonych na niepożądaną ingerencję | ||
System opcjonalnie może być wyposażony w analitykę biznesową umożliwiającą: | ||
> rozpoznawanie tablic rejestracyjnych i twarzy | ||
> detekcję nietypowych zachowań | ||
> wykrywanie przekroczenia wyznaczonych obszarów | ||
> detekcję pozostawionego bagażu i przedmiotów usuniętych | ||
> monitoring potoków pasażerskich, skupisk ludzkich itp. |
Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-A | ||
Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-B |
Zobacz katalog produktowy: |
Nazwa produktu | Typ | Opis | ||||
System Monitoringu Obiektów Kolejowych | SMOK-2IP-A |
System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii A i F, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego wraz ze stwierdzeniem końca pociągu (SKP). System zgodny z instrukcją Ie-118. SMOK-2IP-A zapewnia dwustronną komunikację audio-video z wykorzystaniem słupków alarmowo-rozmównych (SAR), podgląd w czasie rzeczywistym i pełną redundancję. |
||||
System Monitoringu Obiektów Kolejowych | SMOK-2IP-B |
System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii B, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego. System zgodny z instrukcją Ie-111. |
||||
System Monitoringu Wizyjnego | SMOK 2 |
System telewizji użytkowej do stosowania na dworcach i peronach celem zapewnienia bezpieczeństwa, zgodny z instrukcją Ipi-4. Opcjonalnie system może być wyposażony w zaawansowaną analitykę obrazu. |