BIURO: +48 52 518 36 70

Systemy Monitoringu Obiektów Kolejowych

SYSTEMY MONITORINGU OBIEKTÓW KOLEJOWYCH   

 

> monitoring przejazdów kat. A, F oraz kat. B
> systemy zgodne z obowiązującymi wytycznymi
> nagrywanie i przesyłanie obrazu z kamer do stanowiska operatorskiego
> wykrywanie ruchu i przesyłanie alarmów do operatora
> podgląd na żywo w dzień i w nocy
> platforma integrująca PSIM

 

System Monitoringu Obiektów Kolejowych (SMOK) przeznaczony jest do zdalnego, wizyjnego podglądu urządzeń i obiektów kolejowych lub sytuacji/zdarzeń w punktach niedozorowanych lub dozorowanych przez człowieka w celu zwiększenia szeroko rozumianego bezpieczeństwa związanego ze sterowaniem i prowadzeniem ruchu kolejowego.

Głównym przeznaczeniem SMOK jest monitorowanie wraz z archiwizacją danych następujących obiektów:               
przejazdów kolejowych obsługiwanych zdalnie lub lokalnie (system zgodny z instrukcją Ie-111 dla przejazdów kategorii B oraz Ie-118 dla przejazdów kategorii A)  
punktów stwierdzenia końca pociągu (SKP)  
dworców kolejowych, peronów, stacji, przystanków, nastawni i bocznic (system zgodny z wytycznymi Ipi-4)  
urządzeń automatyki i energetyki kolejowej  
innych obiektów szczególnie narażonych na niepożądaną ingerencję  
   
System opcjonalnie może być wyposażony w analitykę biznesową umożliwiającą:  
rozpoznawanie tablic rejestracyjnych i twarzy  
detekcję nietypowych zachowań  
wykrywanie przekroczenia wyznaczonych obszarów  
detekcję pozostawionego bagażu i przedmiotów usuniętych  
monitoring potoków pasażerskich, skupisk ludzkich itp.  

 

Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-A  
Zobacz dopuszczenie do stosowania Systemu telewizji przemysłowej typu SMOK-2IP-B  

 

 

Zobacz katalog produktowy:  

 

 

Nazwa produktu   Typ   Opis    
System Monitoringu Obiektów Kolejowych   SMOK-2IP-A  

System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii A i F, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego wraz ze stwierdzeniem końca pociągu (SKP). System zgodny z instrukcją Ie-118. SMOK-2IP-A zapewnia dwustronną komunikację audio-video z wykorzystaniem słupków alarmowo-rozmównych (SAR), podgląd w czasie rzeczywistym i pełną redundancję.

   
System Monitoringu Obiektów Kolejowych   SMOK-2IP-B  

System telewizji użytkowej do stosowania na przejazdach kolejowo – drogowych kategorii B, przejściach obsługiwanych z odległości oraz innych posterunkach związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego. System zgodny z instrukcją Ie-111.

   
System Monitoringu Wizyjnego   SMOK 2  

System telewizji użytkowej do stosowania na dworcach i peronach celem zapewnienia bezpieczeństwa, zgodny z instrukcją Ipi-4. Opcjonalnie system może być wyposażony w zaawansowaną analitykę obrazu.

   

 

Klienci

  • 1
  • 2
  • 3

O KZŁ

Jesteśmy polskim producentem i dostawcą rozwiązań systemowych dla rynku kolejowego i pozakolejowego.

biletomat, biletomaty, parkomaty, parkomat, parkometry, parkometr, automat biletowy, tablice, SLK, mega, pesa, newag, pkp, plk, informacja pasażerska, informacji pasażerskiej, sip, sdip, systemy, pokładowe, gps, czasie rzeczywistym, spp, płatnego parkowania, terminal, infomat, infokiosk, infomaty, infokioski, vending, vendingowe, łączność, dyspozytor, zawiadowca, dyżurny ruchu, przejazd, cctv, its, izba kolei, rbf, monitoring, nagłośnienie, automatyczne zapowiedzi, serwer zapowiedzi, zapowiadanie pociągów, pociąg, pulpit, znakownik, zegar kolejowy, translacja, peronowa, tunelowa, zbiorcza, pto, interkom, intercom, anpr, artr, wim, pobieranie opłat

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  +48 52 518 36 70
  +48 52 518 56 10
  ul. Ludwikowo 1, 85-502 Bydgoszcz
Woj: Kujawsko-pomorskie
Nip: 967-02-80-087
REGON: 091374681
KRS: 0000157565

Aktualności

26
Wrz2022

Nasz nowy, dwustronny infokiosk na...

Podczas targów InnoTrans 2022 w Berlinie, zaprezentowaliśmy nasz nowy, dwustronny infokiosk! 

23
Mar2022

Solidarni z Ukrainą

Angażujemy się w pomoc Ukrainie na wielu płaszczyznach

31
Gru2021

Kolejowe Zakłady Łączności ze świadectwem...

  Nowy System Łączności Kolejowej ukończył z wynikiem pozytywnym próby terenowe uzyskując pozytywną...

15
Gru2021

Kondolencje

  Z głębokim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Pana Jerzego Pietrzyka.

13
Gru2021

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

  Życzymy Państwu wielu sukcesów i zadowolenia z podjętych wyzwań.

30
Lis2021

Dobre dziesięć miesięcy w Kolejowych...

  Kolejowe Zakłady Łączności osiągnęły za dziesięć miesięcy 2021 r. zysk na sprzedaży...

24
Wrz2021

KZŁ podczas TRAKO 2021

  Zaprezentowaliśmy swoją ofertę podczas 14. Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO, które odbyły się...

20
Wrz2021

Nowa Strategia Kolejowych Zakładów Łączności...

  Kolejowe Zakłady Łączności mają nową Strategią działalności na lata 2021-2025. Dokument został...

14
Wrz2021

W KZŁ nastąpiło przekazanie...

  To nowe Volkswageny Transporter T6.1 Furgon! Prezes Michał Putkiewicz wręczył kluczyki pracownikom...

14
Wrz2021

Efektywne siedem miesięcy w Kolejowych...

  Kolejowe Zakłady Łączności mogą pochwalić się dobrymi wynikami za siedem miesięcy 2021. 

27
Sie2021

Otrzymaliśmy kolejny Certyfikat zgodności dla...

  Biletomat mobilny MK600 jest nowoczesnym urządzeniem do bezgotówkowej i gotówkowej sprzedaży biletów...

08
Cze2021

Innowacyjny produkt Kolejowych Zakładów Łączności...

  Kolejowe Zakłady Łączności otrzymały świadectwo dopuszczenia do eksploatacji dla Systemu Monitorowania Obiektów...

24
Maj2021

Dobry I kwartał w Kolejowych...

  Kolejowe Zakłady Łączności mogą pochwalić się dobrymi wynikami za IQ2021!

10
Lut2021

Parkomaty KZŁ w systemie PKP...

  Kolejowe Zakłady Łączności, w ramach PKP Mobility dostarczyły parkomaty na kolejne dwa...

25
Lis2020

Dzień Kolejarza

 

12
Paź2020

KZŁ zapewniają dostęp do informacji...

  Zapraszamy do zapoznania się z artykułem jaki ukazał się w najnowszym wydaniu...

Ostatnie projekty