Kolejowe Zakłady Łączności mają nową Strategią działalności na lata 2021-2025. Dokument został zatwierdzony przez Zgromadzenie Wspólników, czyli Zarząd PKP.
- Rynek kolejowy pozostanie głównym źródłem aktywności i przychodów Spółki w perspektywie strategicznej. Chcemy odzyskać pozycję lidera na rynku kolejowym, w szczególności w segmencie systemów informacji pasażerskiej i kolejowej teletechniki. Głównym produktem pozostaną Systemy Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. Koncentrować będziemy się na wartości dodanej do naszych urządzeń, nowych funkcjonalnościach, rozwiązaniach IT z zakresu internetu rzeczy. Planujemy dostarczać użytkownikom urządzania wraz z dodatkowymi funkcjonalnościami z zakresu analityki, predykcji usterek, możliwością korzystania z aplikacji klienckich kompatybilnych z CSDIP. Dostarczymy na rynek produkt kompleksowo obsługujący potrzeby pasażera w zakresie informacji zarówno fizycznej (tablice na dworcach i peronach), jak i cyfrowej (aplikacje mobilne). Uzupełnieniem systemu będą elektroniczne wyświetlacze rozkładu jazdy wykonane w technologii e-paper (EPD- Electronic Paper Display) – opisał plany na najbliższe lata Michał Putkiewicz, Prezes Zarządu Kolejowych Zakładów Łączności.
KZŁ rozwijać będzie również swoje produkty z segmentu Systemów Monitoringu Wizyjnego (w szczególności Systemy Monitoringu Obiektów Kolejowych), systemów łączności kolejowej, biletomatów, parkomatów, a także przygotuje produkt odpowiadający na wyzwania ery eCommerce.
Więcej informacji: