Zamknięty system parkingowy dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego.
W dniu 25.11.2016 Kolejowe Zakłady Łączności, we współpracy z kooperantami ukończyły projekt pod nazwą Zamknięty System Parkingowy dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego. Projekt dotyczył opracowania koncepcji działania i funkcjonowania parkingów oraz montażu elementów systemu parkingowego. W tym celu powstała architektura działania systemu, w której zawarty został m. in. schemat funkcjonowania parkingu.
Wspólnie z Inwestorem uzgodniono najbardziej optymalne rozwiązania. Pozwoliło to optymalnie dopasować system do wymagań i specyfiki parkingów na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego. Projekt zakładał obsłużenie dwóch parkingów, gdzie pierwszy przeznaczony jest dla pacjentów, drugi dla pojazdów personelu oraz pojazdów realizujących dostawy dla Szpitala. Dzięki szlabanom elektromechanicznym dostęp do miejsc parkingowych jest zamknięty i uniemożliwia parkowanie pojazdów bez skorzystania z zabezpieczeń/urządzeń systemu parkingowego. Pojazdy uprzywilejowane posiadają możliwość wjazdu i wyjazdu na teren szpitala z wydzielonych pasów ruchu. Działaniem parkingu steruje aplikacja nadrzędna, która współpracuje z terminalem wjazdowym oraz obsługuje proces poboru opłat.
W ramach systemu parkingowego Kolejowe Zakłady Łączności zamontowały:
- terminal wjazdowy,
- szlabany elektromechaniczne,
- urządzenia do komunikacji pomiędzy parkingami,
- pętle indukcyjne z detektorami,
- czytniki kart dalekiego zasięgu,
- separatory pasów ruchu,
- urządzenia elektryczne,
- autonomiczny sterownik szlabanów.
oraz - aplikację nadrzędną – kasową współpracującą z czytnikiem kodów kreskowych,
- obsługę i współpracę pomiędzy urządzeniami pętle indukcyjne => szlabany => terminal wjazdowy,
- bazę danych współpracująca z drukarką fiskalną,
- serwer bazy danych i pozostałe urządzenia komputerowe.